DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
aktualizováno: 29.08.2023 08:53:29 

Počítače Sedláčkovi

Reklamační podmínky

Reklamační podmínky

 

Reklamační protokol

Reklamace ze dne:

Jméno a adresa spotřebitele:

Kontakt:

Číslo dokladu, datum prodeje:

Reklamované zboží, S/N :

Popis reklamované vady:

Kompletnost reklamovaného zboží:

Poučení:

1. Zákazník se aktivně zajímá o reklamaci na obchodě, telefonicky 608 058 690 

2. Prodávající kontaktuje zákazníka na sděleném kontaktu

3. Při nevyzvednutí reklamovaného zboží z opravy trvající déle než 30 dní po telefonickém upozornění bude požadován poplatek za uskladnění za každý den 50,- Kč denně. Prosíme zákazníka důsledně o komunikaci, v opačném případě nebude-li zařízení vyzvednuto do 6 měsíců bude zboží prodáno a výtěžek použit na náhradu poplatku za uskladnění a nákladů na prodej.