Založit novou webovou stránku nebo e-shopChci nový web
aktualizováno: 18.10.2018 16:49:12 

Počítače Sedláčkovi

Skladné

Reklamační podmínky

 

Reklamační protokol

Reklamace ze dne:

Jméno a adresa spotřebitele:

Kontakt:

Číslo dokladu, datum prodeje:

Reklamované zboží, S/N :

Popis reklamované vady:

Kompletnost reklamovaného zboží:

Poučení:

1. Zákazník se aktivně zajímá o reklamaci na obchodě, telefonicky 608 058 690 

2. Prodávající kontaktuje zákazníka na sděleném kontaktu

3. Při nevyzvednutí reklamovaného zboží z opravy trvající déle než 30 dní po telefonickém upozornění bude požadován poplatek za uskladnění za každý den 50,- Kč denně. Prosíme zákazníka důsledně o komunikaci, v opačném případě nebude-li zařízení vyzvednuto do 6 měsíců bude zboží prodáno a výtěžek použit na náhradu poplatku za uskladnění a nákladů na prodej.

TOPlist